Thursday, March 1, 2012

Kijang Putih.



Saya sakit.



Dan saya rasa kamu-kamu  pun tahu saya sakit



Sakit yang sukar nak cari ubat.


Ubat yang takda kat Hospital, takda kat Klinik


Sakit yang susah nak cerita kat orang.






Hari tu saya terdetik nak hubungi kawan.



Kawan yang berkawan atas kawan di alam yang lain.



Kami bertemu di alam realiti 6 tahun lepas.



Sekali bertemu dan saya terus jauhkan diri.



Baru-baru ni saya terdetik untuk hubungi dia. Dia masih lagi single macam saya (erk, penting ke fakta ni? ngaa)



Saya hubungi sebab saya nak tahu apa yang sebenarnya berlaku 6 tahun yang lepas. Saya memang lambat. Dah basi semua bagai baru la nak amek tahu. Tak pun dulu saya sombong. Takpun dulu saya koya bagus. Takpun dulu, saya tak nak terima hakikat.




Dan hujung minggu ni saya balik kampung.



Balik kampung dengan bas



Kereta saya peram dulu kat KL (fakta penting bagitau kereta baru da dapat)




Saya tahu saya perlukan penawar.


Dan saya akan cari jawapan


















1 comment:

AzwanRamli said...

Be strong sis.....