Tuesday, January 31, 2012

Lahir.



Lama tak jumpa.



Laptop saya ada dengan adik. Bagi budak tengah belajar guna.



Saya kan kakak yang baik.




Nak dengar cerita pasal apa ni?







Pasal yang datang tanya tu? Tak nak. Dah settle.



Ke pasal kereta yang saya nak beli tapi tak beli-beli lagi? Ke cerita pasal saya kecut perut nak bawak kereta? Ke cerita pasal saya menyampuk makcik jaga bangunan berjoyah dalam lif? Ke cerita sengal saya tak reti pasang kepala gas dapur? Ke cerita saya order milo tabur tapi nak panas pastu kena smash kat abang kedai tu..'Dik, kalau panas macam mana nak tabur. Mestilah tenggelam'..ngaa








Okeylah



Kita cerita pasal cuaca menarik jugak



Cuaca hari ni chantek kan?












Okey dah.




Terima kasih mak.




2 comments:

Pena Marhaen said...

selamat hari lahir..hehe

Sutera_suci said...

Kamu ingat?


Terima kasih :)