Tuesday, January 3, 2012

Kuning.



Kuku jari tangan saya tiba-tiba jadi kuning.


Sebelah kanan.



Kenapa jadi macam tu?



Itu tanda-tanda penyakit apa?




Saya dah agak




Must be sumting wrong  goes sumwhere



Mungkin dah tiba masa.



Mungkin saya dah perlu bersedia.





Saya minta maaf pada semua.


Pada salah dan silap saya.







Tapi..agak-agak kamu kenapa kuku jari saya berubah sampai jadi kuning macam tu? Terutama kat hujung jari?




Itu tanda-tanda apa?








Tapi, saya rasa saya tahu






Itu tanda





Tanda..








Tu tanda saya basuh tangan tak cuci. Makan malam tadi saya makan nasi putih dengan ayam goreng masak kunyit. Entah berapa gelen kunyit la makcik kedai tu taruk dalam resepi tu.




Ngaaa






Haha..saspen tak?



Gelak la..gelak la.




Kakakakatak






Tak nak?




Okey.


Tapi tak bosan ke asyik serius je?



Cuba senyum sikit.






Tak, senyum banyakkkk.


Macam ni ------->    ^____________________________________^





harharhar



5 comments:

Waqheh said...

ingat kukuk makan cekam ke ape..inai dijari makin hampir la tuhhh

Pena Marhaen said...

tu tandanya tak lama lagi nak kawen kot.

tak lama lagi kuku jari akan bertukar jadi merah pulak agaknya..hehe

ORLANDO AHMAD said...

hahahhahaha..

kalo gigi yg kuning memang kena sekeh la keh3

Bukan Malaikat said...

Hisap rokok pun boleh buat kuku kuning.

karatz said...

berat doh demo ni..