Wednesday, January 11, 2012

Uwaaa.


Uwaaa uwaaa uwaaaaaa



Sobss sobss sobbbsss



Uwaaa uwaaa Uwaaaa



Uwaaaa Uwaaa Uwaaa




Uwaaa Uwaaa Uwaaaa




Nangis kuat-kuat.







Apa susah.




Jangan dok melawan fitrah. Kalau sedih, menangis lah. Jangan nak tunjuk terer tahan-tahan airmata. Nak gelak tak pernah tahan pun. Pakai gelak je tak kisah kat mana-mana. Tapi nak nangis dok tahan-tahan bagai. Kunun bagus la tu. Sapa cakap kalau menangis tu tak bagus?



Sapa yang ajar kalau dah besar tak boleh nangis?


Kesian habuk-habuk kat mata tu tak boleh nak keluar.



Malu?


Kenapa malu nak menangis?


Kalau sendawa tengah orang ramai tak malu pulak





Ingat ALLAH ciptakan perasaan dan airmata ni sia-sia ke?



Tak patut betul kamu-kamu yang melawan fitrah ni



Menyeksa diri sendiri.





Cuba hidup dengan fitrah.


Dan berlapang dada.




Boleh?








5 comments:

Pena Marhaen said...

rasa macam nak menangis plak baca entri ni..hehe

karatz said...

kalau hidup berlapang dada,kenapa musti menangis?

tapi semalam gua menangis(tipu),tgk Real Steel..hantu punye cite..robot juga mampu memberi feel sebak dalam dada kepada rakyat malaysia mcm gua..kekekeke

Sutera_suci said...

Kenapa kalau berlapang dada tak boleh menangis?

karatz said...

tgk sebab..apa sebab kamu nangis?

Sutera_suci said...

Sape cakap saya nangis?